Japanci ne vole Samsung! Katastrofalna prodaja Galaxy S6-ice

Autor dana 05/14/2015
GalaxyS6_japan

Samsung tradicionalno ima problema na Japanskom tržištu, prije nekoliko godina u potpunosti povukli sa tržišta TV panela u Japanu a na tržištu pametnih telefona su se odlučili u potpunosti odreći svog branda i na tržište izaći pod brandovima raznih operatera. Dakle jedan od najvrijednijih svijetskih brandova koji godišnje ulaže milijarde USD u marketing (sjetite se samo Ronalda i Messi-ja kako blesavo obučeni plešu zajedno u Galaxy 11 kampanji) se odlučio na pristup karakterističan za jeftine kineske proizvođače, zašto?

Kao i mi na Balkanu Japanci i Koreanci su imali neke “nesporazume”. Priča počinje nekad davno kad su Koreanci(vjerovatno Samsung) napravili 1000 brodova za Mongole da bi ovi izvršili invaziju na Japan, nastavlja se 1592 prvom japanskom invazijom Koreje i tako dalje i dalje…

Koliko slaba je prodaja Galaxy S6 u Japanu?

Co-branding sa operaterima i potpuno sakrivanje branda i loga nije pomogao Samsungovoj prodaji. Na listi najprodavanijih pametnih telefona u Japanu Galaxy S6 je na 30. dok je Galaxy S6 Edge na 26. mjestu. Samsung kao proizvođać ukupno drži ispod 5% tržišta u Japanu što je najmanji share koji ima u nekoj državi globalno. Japanskim tržištem dominira Apple sa skoro 60% tržišnim udjelom sljede domaći Sony i Sharp.

Komentiraj

Your email address will not be published. Required fields are marked *